2012. május 4., péntek

Tiszta víz



Miközben az én drága Harumi-kunom értő kezei közt, élveztem ujjai bársonyos, jóleső simogatását, melyet fejbőrömnek szentelt, azon morfondíroztam, szabad-e ily élvezetekkel kényeztetnem magam. Ő az a pasas, akiért képes vagyok még a 10 órás műszakom után is fodrászszékbe ülni. Ha létezik a fodrászok istene, akkor én lemerem tenni a nagy esküt, hogy Ő az.
- Rég voltál nálam, drága Lucius, mond, merre csavarogtál? Már teljesen lemondtam rólad. Mondtam is a lányoknak, hogy biztosan átpártoltál valaki máshoz.
- Ugyan-ugyan, sose tennék ilyen gazságot. Egyszerűen csak annyi minden jött közbe.
- Jöhettél volna délelőtt, akkor Seiji levágta volna ezt a borzas hajtömeget.
- Te is tudod, hogy hűséges vagyok. Csakis benned bízom. A te kezeid, aranyat érnek.
- Jajj ne udvarolj nekem teeee, még a végén teljesen rák vörösre pirítasz. - legyezgette meg finoman balljával az arcát.
- Nem állt szándékomban. – vigyorogtam rá gonoszan.
- Francokat! - csapdosta meg a vállam. - Nagy lókötő vagy te, tudd meg!
- Tudom. – nyugtáztam a kijelentését, majd ismét belefeledkeztem ujjai lágy játékába.
Lágyan körözött velük a fejem búbján, majd lassacskán hátrafelé haladva egészen a tarkómig, ott körmeivel lágyan megkínzott. Oda vagyok ezért a srácért, mondtam már? Az olló szorgosan csattogott a kezében, oly gyorsan dolgozott, hogy észre se vettem, s máris 15 centivel rövidebb lettem. Ujjaival beletűrt a frissen vágott, nedves hajamba s közel hajolt az arcomhoz.
- Nagyoon szexi. – suttogott.
- Sss. Ne hozz zavarba. – vigyorogtam rá.
- Nem tudlak elcsábítani mi?
- Csak a Tied vagyok, tudod jól.
- Na persze. – kacagott, miközben kissé meghúzta a hajam.
- Jesszus, de eltelt az idő – néztem döbbenten az órámra. – Ne haragudj gyönyörűm, gyors száríts meg, már otthon kéne lennem.
- Kihez sietsz ennyire, mond? – Nézett döbbenten.
- Öh, hát megígérem a kedvesemnek, hogy…
- Jah, értem már!
Némán szárította meg a hajam, majd finoman végigsimogatta a vállam.
 - Kész vagy drágám. – mosolygott.
- Köszönöm. Sietek, jövök majd! – pattantam fel, és már rohantam is ki az ajtón.
- Hát persze… - sóhajtott.
Őszintén megvallva nem akartam én Őt megbántani, egyszerűen, érzem, hogy flörtöl velem, én meg, amennyire lehet ezt úriember módjára kezelem. Remélem, nem veszi nagyon mellre a dolgot. Igencsak kellemetlen lenne. Sose találnék hozzá hasonló, aranykezű fodrászt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése